Metoda Georgya Pólyae Stručno-metodički rad

Main Article Content

Elvir Mujkić

Sažetak

Vrlo često na različitim nivoima obrazovanja susrećemo se sa problemom da učenici ne znaju kako započeti zadatak, kako ga rješavati i kada su stigli do rješenja, i da li je to rješenje zaista rješenje zadatka. Namjera nam je u ovom radu da nastavnicima i profesorima matematike i učenicima prikažemo metodu kojom se uči metoda rješavanja zadataka, što će biti predstavljeno kroz određen broj primjera sa različitih nivoa obrazovanja.


Ciljna skupina: osnovna škola, srednja škola


Rad preuzet: 2018.

Article Details

Kako citirati
[1]
Elvir Mujkić, Metoda Georgya Pólyae, Evolventa, vol. 1, no. 2 (2018), 44-54.
Sekcija
Članci

Reference

[1] A. Hodžić, R. Onodi: Matematika za 8. razred osnovne škole, Ljiljan, Sarajevo, 1998.
[2] A. Huskić: Zbirka zadataka za prvi razred srednje škole, Svjetlost, Sarajevo, 2006.
[3] A. Fako: Matematika za 6. razred osnovne škole, Ljiljan, Sarajevo, 1998.
[4] G. Polya: Kako ću riješiti matematički zadatak, Školska knjiga, Zagreb, 1966.
[5] G. Polya: Matematičko otkriće, Hrvatsko matematičko društvo, Zagreb, 2003.
[6] V. Mujakić, D. Kovačević, Ž. Hamidović: Moja Matematika - Radna sveska za treći razred devetogodišnje osnovne škole, NAM Tuzla, 2015.
[7] W. Collins and Coo: Mathematics - Applications and Connections, Course 3, Glencoe/McGraw-Hill, Westerville Ohio, 1995.
[8] E. Mujkić: Stereometrija u GeoGebri sa WEB prikazom, Magistarski rad, Tuzla, 2018.
[9] https://en.wikipedia.org/wiki/George_P%C3%B3lya, oktobar 2018.